kasinon kiertokulku
Ensimmäinen vaihe kasinopelin tekemisessä on konseptin miettiminen. Markkinatutkimus, -analyysi ja suunnittelu ovat tärkeitä, jotta voit maksimoida pelikonseptisi nousun todennäköisyyden.
Määritä kasinopelin tyyppi, teema ja historia laajan markkinatutkimuksen ja analyysin perusteella.
Mielikartta on hyödyllinen työkalu ajatustesi järjestämiseen. Tee avainkäsitys, joka toimii ponnahduspisteenä kiinnostavan aiheesi kuvaamisessa. Lisää oksia, avainsanoja, valokuvia ja kommentteja sen jälkeen. Tämän tyyppinen visualisointi auttaa ajatusten vangitsemisessa ja organisoinnissa.
Muista katsoa teknologian kehitystä, joka saattaa auttaa sinua parantamaan peliäsi tulevaisuudessa aivoriihiä tehdessäsi.
Harkitse virtuaalitodellisuusteknologiaa, joka on juuri päässyt kasinoihin. Paremmat bonusjärjestelmät ja paremmat pelin sisäiset viestintäominaisuudet ovat saatavilla virtuaalitodellisuuspeleissä, mikä voi auttaa tuotteesi saamaan suuremman yleisön.
Toinen suosittu trendi on bitcoin, maksutapa, josta voi olla hyötyä sekä pelaajille että pelien kehittäjille. Pelaajat voivat pitää henkilöllisyytensä piilossa, suorittaa tapahtumat nopeasti ja maksaa alhaisia maksuja. Yritykset voivat laajentaa yleisöään, ohittaa lisensointimenettelyn eivätkä maksaa palkkioita, jos niitä tehdään useita.
Markkinatutkimustyökalut uhkapeliohjelmistoille
Voit tehdä menestyneempää markkinatutkimusta käyttämällä seuraavia työkaluja:
Questback on all-in-one markkinatutkimusratkaisu. Se kerää tietoja, analysoi pelaajien asenteita ja trendejä sekä seuraa tuotteiden hyväksyntää voidakseen kuroa umpeen tuotteen, peliohjelmiston ja yleisön välisen kuilun. Questback auttaa kasinoohjelmistojen kehittäjiä määrittämään kysyntää ja keräämään tietoa online-paneeleista, sosiaalisesta mediasta ja kanta-asiakasohjelmista. Voit käyttää Questbackia myös aivoriihen aikana. Asiakkaan panos voidaan kuitenkin saada valmistusprosessin aikana.
Loop11 on käytettävyyden testaustekniikka, jonka avulla voit arvioida mitä tahansa verkkosivustoa, jopa kilpailijasi. Tämä työkalu luo lämpökarttoja ja analysoi klikkausvirtoja testin tulosten perusteella.
Ennen pelin käynnistämistä käytetään Loop11:n käytettävyystestiä, jonka jälkeen voit suorittaa sen useita kertoja, kun se on verkossa. Social Mention on sosiaalisen median hakukone, jonka avulla voit seurata ja arvioida, mitä ihmiset puhuvat sosiaalisen median aiheistasi Internetin sosiaalisen median ekosysteemissä. Mukana ovat Facebook, FriendFeed, YouTube, Twitter, Digg, Google ja muut sosiaalisen median alustat. Konseptivaiheessa käytetään sosiaalista mediaa. Järjestelmän tulokset auttavat määrittämään, onko ongelma suosittu pelaajien keskuudessa.FreeLunch kerää taloudellisia, taloudellisia ja tilastotietoja eri puolilta maailmaa toimialasta ja maantieteellisestä sijainnista riippuen. Ohjelmisto kerää pelitiedot julkisesti saatavilla olevista lähteistä ja kokoaa ne yhteen paikkaan. Se voi esimerkiksi auttaa määrittämään kasinopelin kehittämiskuluja. Kun olet keksinyt pelikonseptin ja tunnistanut merkittävät kilpailijat, tämä työkalu voi olla hyödyllinen markkinatutkimusvaiheessa.
Perusteellisen tutkimuksen avulla SurveyMonkey auttaa sinua ymmärtämään asiakkaiden ja markkinoiden mieltymyksiä. Työkalun avulla käyttäjät voivat kehittää kyselyjä ensisijaista ja toissijaista markkinatutkimusta varten, ja se sisältää käyttövalmiita malleja. Se auttaa ymmärtämään tuotettasi, markkinoiden segmentointia ja asiakkaiden käyttäytymisanalyysiä. SurveyMonkey, kuten Questback, on hyödyllinen aivoriihivaiheessa. Se auttaa myös jatkuvasti seuraamaan asiakkaiden käyttäytymistä pelin julkaisun jälkeen.
Tee toimiva prototyyppi.
Kun konseptia tukevat markkinatutkimukset on tehty, luodaan verkkoyhteisöpelin prototyyppi. Online-kasinopelien luomisyrityksen tarkoituksena on luoda runkokehys, nähdä, miltä peli näyttää paperilla ja suunnitella sitten lopullinen painos.
Todd Rivers, RDI Studion tekninen taiteilija ja tuotesuunnittelija, uskoo, että pelin “tunteminen” toimivalla prototyypillä on helppoa prototyyppikirjoitusviestissään. Hän uskoo, että kunnollisen prototyypin ansiosta hän voi nopeasti säätää pelin estetiikkaa ja “tarkistaa, onko alkuperäinen matemaattinen henkilökuntasi hyvä”.